joi, 23 ianuarie 2014

Orez cu lapte

Când spun orez cu lapte, mă gândesc la copilărie, la cea mai frumoasă perioadă a vieții, lipsită de griji și probleme...:))
Ce vremuri frumoase...deh, ele au trecut dar nu și nostalgia lor.
În fine...e momentul să vă spun cum pregătesc eu orezul cu lapte, bun pentru cei mari, dar mai ales pentru cei mici.

Ingrediente:

7 linguri orez (o cană de 200 ml)
1 l lapte
200 ml apă
3 linguri zahăr
un plic zahăr vanilat
coajă de portocală
un praf de sare

Opțional:

scorțișoară
dulceață de vișine

Spălați orezul și îl puneți la fiert în cele 200 ml de apă. Când se umflă, începeți să adăugați treptat laptele care a fost fiert separat și lăsați să fiarbă la foc mic până când orezul începe să se înmoaie. Acum e momentul să adăugați praful de sare, zahărul, zahărul vanilat și coaja de portocală. Mai lăsați pe foc până când orezul e fiert.
Eu l-am pus în boluri de sticlă și l-am servit cu dulceață de vișine și scortișoară.

Nu-i așa, că e cel mai simplu desert?
Enjoy!



Un comentariu: