joi, 15 mai 2014

Chec aperitiv Dukan

Săptămâna aceasta m-am gândit să vă arăt câteva din rețetele pe care eu le pregătesc pentru dieta pe care o țin, și pe care le recomand și celor care nu țin dietă, dar care vor să mănânce mancăruri fără grăsimi. 

În plus, consumul de tărâțe de ovăz ajută la detoxifierea organismului, pentru că acționeaza precum un laxativ natural și scad nivelul de colesterol din sânge și trigliceridele, eliminându-le din organism.

După rulada cu budincă, azi a venit rândul acestui chec aperitiv, gata în 30 de minute.

Ingrediente:

4 ouă
2 linguri tărâțe de grâu
1 lingură tărâțe de grâu
100 g brânză degresată
1 roșie
1 legătură de pătrunjel
sare
piper
oregano
busuioc
½ linguriță praf de copt

Pentru început, am separat ouăle. Gălbenușurile le-am amestecat cu brânza, tărâțele și praful de copt, apoi am pus sarea, piperul și condimentele. Albușurile le-am bătut spumă apoi le-am adăugat peste gălbenușuri. Am tăiat roșia și pătrunjelul și le-am pus peste restul ingredientelor.

Aluatul rezultat l-am pus într-o formă de chec din silicon și am dat la cuptorul deja încălzit, timp de 20 de minute.

Când a fost gata checul, l-am scos, l-am lăsat la răcit în formă apoi l-am porționat și l-am servit.

Dacă nu aveți formà de silicon,  puteți coace în orice altă formă, în care puneți hârtie pentru copt. Mai puteți adăuga ardei roșu sau piept de pui fiert și tăiat cubulețe.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu