miercuri, 7 mai 2014

Clătite de post

Pentru ca azi e miercuri și pentru ca e zi de post, am pregătit aceste gustoase clătite umplute cu dulceață de vișine.

Ingredientele de care aveți nevoie pentru prepararea lor, sunt următoarele:

1 cană cu apă minerală
2 linguri zahăr
un vârf cuțit sare
½ fiolă esență de vanilie
2 linguri ulei
faină cât sa iasă clătitele de consistență mai lichidă
ulei pentru prăjit
dulceață de vișine

Metoda de preparare e foarte ușoară, încât oricine le poate face.

Pentru început am pus cana cu apa minerală într-un castron, apoi zahărul, sarea, uleiul și am amestecat până ce zahărul s-a topit. Pe urmă am pus făină până am obținut consistența pe ca mi-am dorit-o și la final esența de vanilie.

Aluatul astfel obținut, l-am ținut la frigider timp de 30 de minute să se odihnească.

După, am trecut la prăjirea clătitelor, iar când le-am terminat le-am umplut cu dulceață de vișine și le-am ornat cu glazură de cacao, pe care am făcut-o din amestecarea a două linguri de zahăr pudră, o lingură de cacao, o lingură de ulei și două linguri de apă fierbinte.

În incheiere, vreau să vă dau câteva tips-uri:

- puteți folosi și apă plată, dacă nu aveți minerală;
- când scoateți aluatul din frigider, verificați consistența acestuia și dacă s-a îngroșat prea tare îl subțiați cu apă;
- folosiți o tigaie pentru clătite, cea cu pereți joși;
-nu puneți ulei direct în tigaie, deoarece clătitele vor ieși unsuroase ci puneți uleiul într-un castron și ajutându-vă de o pensulă ungeți tigaia înainte de a prăji fiecare clătită;

Toate acestea fiind spuse, nu-mi rămâne decât să vă urez, poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu