joi, 15 mai 2014

Frigărui din piept de pui și legume

Pentru că se apropie weekendul și deja ne gândim la un grătărel, eu vă recomand aceste delicioase frigărui din piept de pui și legume.

Ingredientele de care aveți nevoie, sunt următoarele:

jumătate de piept de pui dezosat
300 g ciuperci micuțe
1 ardei gras roșu
1 iaurt mic
jumătate de lămâie
2 fire de usturoi verde
sare
piper
½ linguriță cimbru
½ linguriță măghiran
½ linguriță oregano
½ linguriță busuioc
½ linguriță chili pudră
bețe frigărui

Mai întâi de toate am spălat carnea, apoi am tamponat-o cu un prosop de bucătărie pentru a îndepărta excesul de apă și am lăsat-o deoparte. Am curățat ardeiul de semințe, am scos codițele de la ciuperci și le-am spălat...bineînțeles că am spălat și usturoiul.

Pieptul de pui și ardeiul le-am tăiat în bucăți mici, apoi am trecut la prepararea marinatei.

Într-un castron am pus iaurtul, împreună cu usturoiul verde tăiat mărunt, zeama de lămâie, coaja acesteia, sarea (puneți după gust) și restul condimentelor.
Am adăugat puiul, ciupercile și ardeiul și am lăsat la marinat în frigider până a doua zi.

A doua zi am scos carnea cu legumele din frigider, și le-am așezat pe bețele pentru frigărui alternând carnea cu ciupercile și ardeiul, apoi le-am pus pe grătar alături de niște dovlecei și ciuperci. Le-am servit cu un sos de usturoi cu iaurt.
Foarte bune!!!
Sper să le încercați și voi!

Le puteți consuma începând cu zilele de proteine+legume din perioada de Croazieră, a dietei Dukan.

Dacă nu țineți dieta Dukan puteți pune și ulei de măsline la marinată.


Bețele pentru frigărui să le țineți în apă înainte de a le folosi, astfel nu se ard pe grătar...:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu