joi, 8 mai 2014

Brioșe Dukan

Pentru că sunt într-o continuă dietă...Dukan, și pentru că îmi lipsesc dulciurile cel mai mult, aceste brioșe mă ajută sa îmi potolesc pofta.
Se pot consuma începând cu etapa de Croazieră.
Ingrediente:
un ou
2 linguri tarâțe de ovăz
1 lingură tărâțe de grâu
1 lingură îndulcitor pudră (Clio)
1 linguriță cacao
jumătate linguriță praf de copt
esență de rom
un praf de sare
2 linguri apă rece
Într-un castron am pus toate ingredientele uscate și le-am  amestecat. În alt castron am mixat oul cu sarea, iar mai apoi am adăgat ingredientele uscate, cele două linguri cu apă, esența de rom și am omogenizat  bine.
Am dat drumul la cuptor, am pus aluatul în forme de brioșe ( eu am folosit de silicon) și am dat la copt pentru aproximativ 20 de minute, la foc mediu. 
Când au fost gata le-am scos din cuptor, le-am lăsat să se racească bine și le-am  servit alături de un iaurt, bineînțeles 0,1% grăsime că doar sunt la dietă...:)
Dacă doriți le puteți pune orna cu cremă, pe care o obțineți din 100g brânză tip quark, tot degresată, pe care o amestecați cu o linguriță de nes și o lingurã de îndulcitor pudră.
S-aveți poftă!

Așa bune au ieșit, că și domnișoara mea le-a testat...:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu