joi, 6 martie 2014

Chiftele marinate

Această rețetă este una din preferatele familiei, rețetă pe care o pregătea și bunica mea...de la ea am învățat-o.
Să vă spun ceva...întotdeauna când fac chiftele, mereu rămân câteva pe care nu le mai mănâncă nimeni și niciodată nu le arunc ci le pregătesc un sos. M-am gândit să vă împărtășesc și vouă rețeta mea, iar pentru acesta folosesc următoarele ingrediente:

2 cepe roșii
2 căței de usturoi
3 linguri ulei de măsline
2 linguri pastă de roșii
2 foi de dafin
sare
piper
pătrunjel și mărar verde
6-8 chifteluțe gata pregătite

Ceapa o tăiați rondele, iar usturoiul cât mai mărunt. Puneți pe foc o tigaie, turnați uleiul și când acesta s-a încins, adăugați ceapa și usturoiul. Lăsați 10-15 secunde, după care turnați puțină apă (așa nu se arde usturoiul și mâncarea nu va avea un gust amar), și lăsați să se înăbușe la foc mic amestecând din când în când până ce acestea se înmoaie.
Adăugați pasta de roșii, și completați cu apă caldă până sosul ajunge la consistența dorită. Puneți foile de dafin, sarea, piperul și chiftelele și mai lăsați să dea in câteva clocote, apoi închideți focul și serviți chifteluțele marinate, presărate cu mărar și pătrunjel verde.

S-aveți poftă!!!

Am și variantă și de post pentru această rețetă, cu care voi reveni într-o următoare postare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu