marți, 11 februarie 2014

Cake pops

Dragii mei, știu că v-am cam neglijat în ultima săptămână, dar am avut foarte multă treabă.
Ca să mă revanșez față de voi, astăzi o sa vă prezint două deserturi foarte ușor de pregătit, perfecte pentru Valentine's day.
Eu zic să trecem la treabă!

O să încep primul desert...Cake pops. Pentru acesta aveți nevoie de următoarele ingrediente:

Aluat:

200 g biscuiți ( am folosit simpli și cu cremă)
80 ml lapte
1 lingură miere de salcâm
1 lingură unt
1/2 sticluță esență rom

Glazură:

3 linguri cacao
3 linguri zahăr pudră
1plic zahăr vanilat
4 linguri apă
100 g margarină
1/2 sticluță esență rom

Decor:

bomboane colorate
bețe frigărui

Pentru început puneți biscuiții în robotul de bucătărie și îi mărunțiți (dacă nu aveți robot, îi puneți într-o pungă de plastic și îi zdrobiți cu un sucitor sau o sticlă).
Într-o craticioară puneți pe foc untul cu mierea și amestecați până ce untul se topește (aproximativ un minut). Puneți esența de rom și turnați peste biscuiți.
Din aluatul rezultat, formați mici biluțe pe care le dați la frigider pentru o oră.
Între timp pregătiți glazura astfel: cacaoa, cu zahărul pudră, cel vanilat și apa le puneți într-o crăticioară pe foc și când încep să fiarbă adăugați margarina. O lăsați să se topească și să mai dea într-un clocot, apoi stingeți focul și adăugați esența. O lăsați să se răcească. Nu uitați, cât timp glazura e pe aragaz să amestecați continuu în ea pentru a nu se lipi de cratiță.
După ce timpul s-a scurs scoateți biluțele din frigider și le înfigeți în bețele de frigărui, transformându-le în acadele.
Le treceți prin glazură și le puneți la scurs pe hârtie de copt ( eu le-am mai pus în frigider o jumătate de oră ca să se întăreasca glazura mai repede). Le decorați cu bomboane și le așezați frumos înt-o cană sau un pahar mai înalt.
Sunt de mare efect și foarte delicioase.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu